Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността са: - висше образование ''Бакалавър'' ; - професионална област - икономика/право ; - професионален опит -1 година ; - вид правоотношение - трудово ;
Кратко описания на длъжността съгласно длъжностната характеристика: Съставя актове за общинска собственост, поддържане на досиетата към тях и актуализация на книжен и електронен носител. Преактуване на актове за общински имоти, съгласно чл.59, ал.1 от ЗОС, във връзка с КК и КР. Приема и обработва документите по преписки за покупка на общински жилища,. Поддържа регистрите / по вх.№ и азбучник/. Изготвяне на заповеди и договори за продажба. Изпълнение на задачите във връзка и информационна система "Промис''. Проучване и обработка на преписки за деактуване на имоти /реституция, обезщетения, по съдебен ред и други/ Издава заверени копия от актове за собственост, договори за покупко-продажба и от други документи, съхранявани в отдела. Обработва и изготвя отговори на молби на граждани и организации по всички въпроси, свързани с имоти, както и оказва съдействие на другите отдели в района по същите въпроси. Извършва заверки по молби-декларации за обстоятелствени проверки по ГПК. Участва в комисии по заповед на Кмета на района. Работи в информационния център, като приема молби, прави справки и предава изработените в отдела документи на граждани и организации. Участва в подготовката и провеждането на конкурси за отдаването под наем на общински нежилищни имоти. Участва в организирането и провеждането на принудително изземване на неправомерно ползваните общински не жилищни имоти. Води регистрите на общинската собственост /главен регистър, спомагателен по улици и регистър на публичната собственост/ съгласно нормативните изисквания. Извършва вписвания в актовите книги с цел отразяване на актуалното състояние на имотите. Актуализира актовете за общинска собственост в електронната база данни. Комплектова новите актове за общинска собственост за вписването им в Агенция по вписванията. Съставяне на констативни протоколи и актове за административни нарушения за неправомерно ползване на общински имоти/Наредба за общинската собственост/ за което е издадена писмена заповед от кмета на района, съгласно СОС.
Специални умения и знания: Компютърни умения -MS Office.Познаване на законовите и подзаконовите актове, умения за работа в екип, способност да планира, организира и контролира собствената си работа.
Основни нормативни актове, които трябва да познава лицето, заемащо длъжността: Закона за общинската собственост, Закона за местното самоуправление и местната администрация, Гражданско-процесуалния кодекс, Административно-процесуален кодекс, , ЗУЕС, ЗОЕГПНС, ЗВСВОНИ, ЗОСОИ, ЗС, ЗАНН,НРУУОЖ, НОС/НРПУРОИ-отм./ и Наредба № 5 и друга законова и подзаконова нормативна уредба, касаеща общинската собственост и местното самоуправление, Наредби и правилници на СОС.
Необходими документи за кандидатстване: - Автобиография; - копие от завършено образование; Заплата от 700 до 1100 BGN (Бруто)
Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Линк за кандидатстване - https://www.jobs.bg/c_job_preview.php?job_sid=4866630 |